Total Pageviews

Saturday 17 September 2016

HERBA TASLY DANSHEN PLUS 100% dari tumbuh tumbuhan

Herba Tasly Di Iktiraf Antarabangsa US-FDA, Lulus KKM dan Halal Jakim.




“Herba tradisional Cina ini telah menjalani penyelidikan rapi dan teliti  di universiti dan hospital di China, Jepun dan negara-negara lain. Herba ini juga telah diuji dan diluluskan  oleh Pentadbiran Makanan dan Ubat-ubatan (FDA) Amerika Syarikat yang membolehkannya diiktiraf sebagai ubat terapeutik dan di kenali sebagai TASLY DANSHEN PLUS"


Kelebihan Herba Danshen Plus

Kandungan terdiri dari 100% dari alam semulajadi yang telah dipilih dari herba yang terbaik saja. Ia juga merupakan produk pertama yang memiliki kelebihan diantaranya :-

[✔] Tindak balas amat cepat apabila dimakan
[✔] Potensi penyembuhan tinggi
[✔] Mudah dimakan
[✔] Fungsi yang pelbagai
[✔] Tidak ada efek sampingan
[✔] Jika digunakan dalam jangka panjang tidak menimbulkan gangguan pada organ dalaman tubuh kita.




Herba Tasly keluaran Tasly Group telah berada lebih dari 40 negara antaranya ialah Amerika Utara, Amerika Selatan, Eropah, Afrika, Australia dan Asia.





TASLY DANSHEN PLUS herba semula jadi yang selamat dan mempunyai banyak kelebihan, berbeza dengan ubat-ubatan moden yang memiliki satu kebaikan tetapi banyak kesan sampingan. Ia sebenarnya berfungsi merawat bukan hanya menyembunyikan simptom.

Bagi satu peluang pada diri anda untuk mencubaTASLY DANSHEN PLUS  . Supaya anda boleh menjimatkan puluhan ribu ringgit yang mungkin anda perlu belanjakan untuk membeli ubat-ubatan, suntikan atau pembedahan yang mahal pada masa depan dan memberi anda peluang juga untuk boleh mengelakkan masalah kesihatan yang lain secara semula jadi tanpa sebarang kesan sampingan.

"MENCEGAH ADALAH LEBIH BAIK DARIPADA MERAWAT"



No comments: